Het was zondag 21 juni genieten van de Latin band Ache Cubano in een zomers Boeremapark. Voorafgaand aan het optreden van de band was er een salsaworkshop van Arktivity, waar velen zich lieten inleiden in de beginselen van het salsadansen. Het geleerde kon meteen in de praktijk worden gebracht bij het optreden van Ache Cubano. De band gaf weer een enerverend optreden. Het werd een prima middag met goede muziek, gezellige mensen en lekkere hapjes en drankjes. Kortom, een zeer geslaagde dag. Hulde aan de vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt!



